Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Blogger Seo Ayarları

lk önce unutmamamız gerek her zaman olduğu temamızın yedeğini bilgisayara kaydediyoruz. Bunun sebebi doğa bilecek herhangi bir database kaybında temamızı kurtarabilelim.

1. adım : Sitenizde YERLEŞİM seçeniğini tıkladıktan sonra HTML Düzenle seçeneğini tıklıyoruz ve CTRL F yardımı ile aşağıdaki kodu arattırıyoruz.



<b:include data='blog' name='all-head-content'/>

2. adım : Bu kodun hemen altına aşağıdaki kodu yapıştırıyoruz.


<meta content='site aciklamasi' name='description'/>
<meta content='keyword etiketler buraya' name='keywords'/>
<meta content='webmaster adi' name='author'/>  

Yapmanız gerekenlerin hepsi bu kadar. Fakat kırmızı olarak yazılan yerleri değiştirmeyi yani kendi sitenize uygun olarak hazırlamayı unutmayınız.



Blogunuzun HTML Düzenle bölümüne girin. Şablonunuzun hemen başındaki aşağıdaki kodu bulun.
<title><data:blog.pageTitle/></title>

Yukarıdaki bulduğunuz kodu şu kodla değiştirin


<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'>
<title><data:blog.title/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/>-<data:blog.title/></title>
</b:if>

Yukarıdaki işlemleri tamamladıktan sonra şablonunuzu kaydedin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogspot seo hakkında birkaç bir şey de ben yazdım. Sitemden bakabilirsiniz.

Blogspot SEO Ayarları dedi ki...

Blogspot seo hakkında birkaç bir şey de ben yazdım. Sitemden bakabilirsiniz.

Yorum Gönder